Блоги → Перегляд

Як це працює

Четвер, 17:00, 09.03.17

Кращі уми людства б'ються над питанням: звідки беруться зрадофіли.

Відповідь проста - це люди без освіти.

Ні, вони можуть мати і по кілька дипломів. Але освіти жодної.

Як, наприклад, перекладач, журналіст, редактор інформагенства ЗІК, що публікують наступне:


"Вчені НАСА збираються створити найхолодніше місце у Всесвіті


НАСА збирається створити найхолодніше місце у Всесвіті.

Космічне агентство відправить охолоджуючу скриню, розміром з коробку, на Міжнародну космічну станцію, у якій буде у 100 разів холодніше, ніж у глибинах космосу, – інформує видання The Independent.

В коробці використовуватиметься ряд технологій, які спрямовані на нейтралізацію енергію частинок газу, що є всередині. При використанні лазерів, вакуумної камери і електромагнітного «ножа», частинки будуть сповільнюватися, поки не зупиняться остаточно.

Як тільки процес завершиться, температура атомів газу всередині коробки буде мільярди градусів нижче абсолютного нуля. У цьому стані перестануть діяти звичайні правила фізики і візьметься за справу квантова фізика."

http://zik.ua/news/2017/03/09/vcheni_nasa_zbyrayutsya_stvoryty_nayholodnishe_mistse_u_vsesviti_1057107

Ні, ну не можна отримати диплома журналіста без середньої освіти.

А як можна випускати зі школи таких тлумків?

Коментарі

Температура, це стан речовини. Де нема речовини, нема й температури.
+6

Особливо коли міряеш традиційним термо-метром...
-3

Це що, нова програма з фізики так вчить?
+6

Так у Клеця теж є диплом...
-2

Пане Дмитре, що в міжзоряному Космосі нема температури, це вже встановлений практикою факт. )
0

Юрик, відкрию вам веееееликий секрет - у міжзоряному просторі зовсім не порожнеча - там є атоми і молекули. Мало, але є. А де є вони - є і температура. Це закон фізики.
-5

+2

І яким це боком до зрадофілів


Див. Бородатий " Якщо за температуру брати квадрат швидкості частинок речовини" - з фрази явно видно, що у людини незакінчена початкова.

Так само і у питаннях політичних. "Чому ж у такому випадку Василь не може навести справжніх аргументів проти блокади?" - де тут логіка? Де я писав, що я за чи проти блокади?
-5

+2

Юрик, ви темний, як сто молдавських підвалів. Пучок частинок у прискорювачі може мати велику, практично світлову швидкість. І бути при тому дуже холодним, навіть біля абсолютного нуля. А інший пучок такої ж густини й такої ж швидкості - бути дуже гарячим. А до одної частинки поняття "температура" взагалі не прикладається. Просто поміряти швидкість - зовсім не означає знати температуру.
От такі, як ви, з такою освітою і поміщають такі переклади.
+2

Щодо політики і газосховищ ваші "знання" дууууже схожі.
Вам треба змінити нік на Пилип Поверхихватайко. Був колись на радіо такий персонаж.
-3

Яма-Канава більше вірить Коболєву чи Бойко?
Яма-Канава наслухався радіо та надивився телебачеення?
Співчуваю..
-5

-5

+1

Донбасов, справжні аргументи в таких справах на те і справжні, що вони були би очевидні в перші ж дні появи явища. Якщо ж явищу благополучно вже три роки, а "правдолюбці" тільки тепер помітили ті "аргументи" і прийшли в несамовите збудження, то в їхню щирість повірити ну ніяк неможливо. Неможливо повірити, що вони керуються саме цими "аргументами", аж надто ясно стає, що це цілковита фальш. І що насправді вони керуються чимось абсолютно іншим.
Особливо коли пригадуєш, як ті ж люди не так давно на всі заставки лаяли уряд за його спробу ввозити вугілля з іншого місця. Тоді їх абсолютно не тривожила "торгівля на крові". Це ж було, помічено, не забуто. Брехуни ви й фальшаки.
Ну а коли строго в тему замітки Василя, то зрадофіли не тільки мають проблеми з освітою. Вони ще, як виходить із мого 19:40, відрізняються дуже великою флюгерністю. І при тому дуже короткою пам’яттю на свої минулі напрями.
-5

-2

Яма-Канава, навчіться розрізняти зрадофобів (нормальних людей) і зрадофілів (порохоботів, любителів зращника Петра Порошенка, цілувателів влади) - це і буде Ваша освіта.
-5

-4

Ну почему я в тебя такой влюбленный?
-4

И в Юру тоже.
А особенно в Блокера - это вершина!
-3

А вот Миколкой Метикайлом я часто бываю просто растроган, чувство нежности возникает. Не только из-за аватара...
-4

Ні, ну невже ви думаєте, що ви тут одні такі геніальні, що вас ніхто не...?
Зібралася зграйка "геніальних політиків і публіцистів" прости господи...
mart mart 20:10
+7
Як тільки процес завершиться, температура атомів газу всередині коробки буде мільярди градусів нижче абсолютного нуля.
---------------------------------
Василю а ти перевірив звідки це?
http://www.ibtimes.com/coldest-place-universe-nasa-wants-create-it-iss-future-spacex-cargo-mission-2503473

NASA is working on a project that will create temperatures as cold as a billionth of a degree above absolute zero, creating the coldest spot in the universe.

=мільярдна частина градуса вище абсолютного нуля./

помилились в перекладі
-4

Помилка в перекладі нормальна річ. Особливо коли, як це тепер прийнято, перекладає Гугл. Але ж культурна людина просто повинна такий переклад вичитати і, якщо вона освічена, помітити помилки.
Помилки не були помічені. Отже є дефіцит культурності-освіченості.
-4

Донбасов, заспокойтесь, це не я написав,

В паталеє аткрился люк - нє пугайся, ета глюк
Єслі ти нє відішь люка - ето глюк, что нєту глюка!
+2

Так помилитись можна лише тоді, коли абсолютний дуб в елементарних речах. В даному випадку в фізиці.
Пам'ятаю, ще в 90-х роках йшли шоу, коли требе було вибрати правильну відповідь з 4 варіантів. Ведуча ТСН Добровольська не змогла назвати столицю Австралії. Не просто назвати, а вибрати правильний варіант.
Тому, дивуватись нашим поразкам в інформвійні не доводиться.
Як і замміністрамінформполітики - ТП.
+2

Парадокс в тому, що Гугл ПРАВИЛЬНО переклав.
-2

А може вони звикли яндексом користуватися - ви не припускаєте? Яндекс їм має бути кошернішим.
+2

Юрик, давай ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Бо всім твоїм голим словам про білі бусики з нерозпакованим кредитом МВФ - сам знаєш, яка ціна.
Ну а значення слова "зрадофіл уже дууууже давно встоялося, не з вашими, Юрик, скромними силами його змінити.
Тому не дуже зрозуміло, до кого ваше питання - до самого себе? Адже згідно залізобетонно-встояному значенню цього слова зрадофіли якраз ті, хто любить ("філ-") кричити про зраду, особливо у владі, особливо президента.
Правда не всіх президентів, сьогоднішні записні зрадофіли про зраду Януковича якраз НЕ кричали. Мабуть тому, що вони тільки недавно проснулися, Януковича просто проспали.
-6

+2

Юрик, ви ці фрази вже не раз повторювали. Але користі з цих ваших фраз - нуль, бо коли ви не даєте доказів своїх слів - значить брешете. Це ж безваріантно.
+3

Панове, а чому мені за просте і конкретне питання поставили аж 6 мінусів?
Чи це вже просто ненависть до прізвища?
+2

Дмитре, а ви ще не помітили, що тепер на Політико кожен може будь-де поставити будь-яку кількість мінусів, хоч і мільйон, аби лиш терпіння вистачило? Тому ті ваші шість мінусів зовсім не означають шість із дозволу сказати панів, це, скоріше всього, якийсь один. Особливо у вас "влюбльонний"
-2

І тим одним особливо закоханим може бути Глюк він же яма-канава.
На власні очі бачив, що Глюк-131270 = яма-канава-131327.
0

Э не! Клець мне тоже симпатичен, но влюблен я в Блокера - это не человек, а человечище! А какая беспримерная ненависть ко всему тому гадкому, хахляцкому! Причем искренняя, чистая, нелукавая, нескрываемая! Это грандиозно.
Вам, Донбасов, до Блокера, как до неба, вы слишком боязливый, прячетесь. Молодой наверное.
-3

Яма-Канава має цілу купу псевдо.
Кажуть, що це Демчишин.

Вискакує (з кожним новим псевдо) як дідько з конопель. Видає себе незмінним стилем і негативним відношенням до людей, які вперто не визнають його за великого аналітика.

Зараз підлизується до Василя - він постійно до когось підлизується.. )
Можеяма Абоканава 21:29
От такі, як ви, з такою освітою і поміщають такі переклади.
===========
Якщо раптом почнете думати власною головою, то відкриєте ще й таке - нема руху частинок речовини, то нема для неї і температури і часу.

І час і температура є умовними величинами. В хімії час взагалі є функцією температури!
+2

Натякаєте, що Юрик говорить дебілуваті речі? Таки точно. Спокійнісінько плутає час як фізичну сутність і час у хімічних формулах - вважає, що це одне і те ж. Ну ну.
-2

Фізичний час є похідним з руху Землі - поділили оберт Землі навколо власної "осі" відносно Сонця = доба.
Поділили обертання Землі навколо Сонця на більш-менш повні оберти = рік звичайний + кожні 4 роки високосний.
Потім добу /24 = година.
Годину /60, потім ще раз = хвилини, секунди..

А в хімії час реакції залежить від температури
і нема на те ради.. )
+2

Знаєте, Бородатий, Вас неможливо навіть підколоти. Запитав би, приміром, чим нік Дивергент Градієнції кращий від ніку Градієнт Дивергенції, але ж сенсу нуль. Табула раса.
-2

Шевченко про таких як Ви писав -
https://pbs.twimg.com/media/C6gL8GxWgAIBTiA.jpg

А той ДГ
http://politiko.ua/profile-131239
написав правильний блог-пост (поки що один) тому прощаю )

Не кожному дано мислити власною головою. Багато з нас є жертвами середньої та вищої освіти.. (
0

Данке шьон Василю, приємно навіть, що хтось відразу помітив підкол у моєму ніку.
В літерах аватарки підколу нема - позиція.
-2

Василь також - такий мудрий такий мудрий - аж страх!
Як це працює
https://pbs.twimg.com/media/C6ef8uiWQAACvps.jpg
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі