Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

Субота, 20:40, 01.08.20

Рейтинг
6 0
Переглядів
584

0
0

 

ДІАЛОГИ

1

УЧЕНЬ. Учителю, ніяк не збагну, що коїться у світі?

УЧИТЕЛЬ. Паніка через перебільшений страх на порожньому місці. Коли Всевишній Господь хоче покарати, Він відбирає у людей розум.

2

УЧЕНЬ. Учителю, чому Ви сказали «на порожньому місці», адже статистика говорить про інше…

УЧИТЕЛЬ. Статистика буває різною. У світі, наприклад, щодня вмирає близько 150 000 людей, у т.ч. щодня вмирає від голоду біля 40 000 людей. А скільки померло від так званого короно вірусу – за три місяці лише декілька тис. Недаремно кажуть, що у переляку очі великі.

3

УЧЕНЬ. Учителю, чому світ охопила така паніка?

УЧИТЕЛЬ. На планеті Земля живе 40% сірих, 30% темних і 30% світлих сутностей. Фізичної смерті найбільше бояться як темні, так і сірі сутності, бо смерть для більшості з них – путівка до пекла. Ось чому вони й панікують та сіють навкруги тваринний страх. З т.з. світлих сутностей серйозні підстави для глобального занепокоєння відсутні.

4

УЧЕНЬ. Учителю, здається, що від запровадженого карантину є своя користь.

УЧИТЕЛЬ. Так, є. Хоча б у тому, що в громадському транспорті і на вулицях поменшало брудних та інфікованих усілякими вірусами й бактеріями бродяг і старих людей.

5

УЧЕНЬ. Учителю, виходить, що бродяги, інваліди і нечистоплотні старі люди є серйозною санітарною загрозою для сучасних великих міст?

УЧИТЕЛЬ. Абсолютно вірно. Тому й після відміни карантину їхнє пересування у громадському транспорті та по вулицях слід обмежити.

6

УЧЕНЬ. Учителю, чи існує якась причина появи короно вірусу?

УЧИТЕЛЬ. Причина існує у кожного наслідку. Вірус – це лише наслідок чогось.

УЧЕНЬ. І чого саме?

УЧИТЕЛЬ. А у чому причина попередніх вірусів – чуми, холери, віспи, пташиного та свинячого грипу?

7

УЧЕНЬ. То в чому?

УЧИТЕЛЬ. У перших трьох випадках – антисанітарія, у трьох останніх бездумне та руйнівне втручання людини в збалансовану екосистему Землі. На даний момент життєзабезпечення планети зруйновано на 30%. Це і вода, і грунт, і повітря.

8

УЧЕНЬ. Учителю, тоді, можливо, це початок біблійного Апокаліпсису?

УЧИТЕЛЬ. Ні. До Апокаліпсису ще далеко. Але це вже більш серйозне попередження людству, особливо правителям та транснаціональним корпораціям: або вони припинять варварське знищення природи і почнуть працювати над відновленням екологічного балансу, або людство поступово загине від ще більш страшніших вірусів.

9

УЧЕНЬ. Учителю, якось дивно, але більшість людей не молиться і не просить захисту у Всевишнього Господа, а сподівається спастися, пересидіти лихо, ховаючись по домівках…

УЧИТЕТЬ. Тому, хто попросить захисту у Всевишнього Господа, якщо гріх його не важкий, нічого боятися навіть серед найважчих бід.

10

УЧЕНЬ. Учителю, таке враження, що люди, які приймають рішення щодо посилення карантину, не володіють собою і в головах у них все переплуталося.

УЧИТЕЛЬ. Надмірна прив’язаність до матеріальних благ призводить людей до розгубленості, до страху і втрати душевної рівноваги.

11

УЧЕНЬ. Учителю, напевно, усі ці заходи з приводу короно вірусу робляться через велике співпереживання представників влади за життя людей?

УЧИТЕЛЬ. Ніхто не знає, за яких обставин доречне співчуття. Людину, яка тоне в океані невігластва, неможливо спасти, рятуючи лише її грубе матеріальне тіло.

12

УЧЕНЬ. Учителю, яку цілющу молитву Ви можете запропонувати людям у цей непростий час?

УЧИТЕЛЬ. Існує багато молитов, але я запропоную найкоротшу і найбільш дієву для нашого часу: «Слава, слава Всевишньому Господу, алілуя-лілуя – амінь!». Її слід повторювати постійно (вголос або про себе) у будь-яку вільну хвилину.

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі