Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

Четвер, 21:01, 24.09.20

Рейтинг
6 0
Переглядів
600

0
0

ДІАЛОГИ

121

УЧЕНЬ.  Учителю, в чому полягає сенс людського життя?

УЧИТЕЛЬ. Людське життя призначене для розвитку духовних знань та само удосконалення на основі цих знань. Тому носії влади усіх держав і  усіх планет зобов’язані навчити цьому усіх своїх підданих, використовуючи засоби освіти, культури і релігії.

122

УЧЕНЬ. Учителю, Сонце – це зірка, чи щось більше, ніж зірка?

УЧИТЕЛЬ. Сонце є царем усіх планет, воно контролює їх, даруючи їм світло і тепло. А напівбог Сонця ( в Україні його іменують ДажБог) править планетою Сонцем.

123

УЧЕНЬ. Учителю, чи може людина зрівнятися з Богом?

УЧИТЕЛЬ. Смішне запитання. Якою б великою, за матеріальними мірками, не була людина, вона ніколи не зможе зрівнятися зі Всевишнім Господом. Господь – Творець, а людина – лише Його творіння.

124

УЧЕНЬ. Учителю, чи можуть демони освоїти божественну науку Священних Писань?

УЧИТЕЛЬ. Для демонів цей глибокий колодязь мудрості недоступний.

125

УЧЕНЬ. Учителю, чи може хтось інший, окрім Господа, зійти на Землю?

УЧИТЕЛЬ. Іноді Всевишній Господь втілюється особисто, іноді Він посилає своїх справжніх представників в образі сина чи учителя, або приходить Сам у якомусь з цих образів.

126

УЧЕНЬ. А яка мета Його сходження?

УЧИТЕЛЬ. У кожному втіленні Він говорить про духовні речі рівно стільки, скільки може бути зрозуміло конкретними людьми за конкретних обставин. Але мета завжди одна – навернути людей до віри в Бога та дотримання релігійних принципів.

127

УЧЕНЬ. Учителю, напевно існують якісь окремі місця, де з`являється Господь?

УЧИТЕЛЬ. Не слід думати, що Всевишній Господь сходить лише на якусь обрану землю. Він може з`явитися у будь-якому місці і коли завгодно.

128

УЧЕНЬ. Учителю, чи відрізняються чимось вчення Господа, які Він проповідував у різні епохи?

УЧИТЕЛЬ. Два плюс два дорівнює чотири – це математичне рівняння однакове як для школяра, вивчаючого арифметику, так і для вченого-математика. І все ж вища математика відрізняється від простої арифметики.

129

УЧЕНЬ. Не розумію, до чого тут арифметика?

УЧИТЕЛЬ. Арифметика і вища математика лише порівняння, яке наочно демонструє, що Всевишній Господь в усіх своїх проявах вчить нас одним і тим самим законам. Але, в залежності від різних обставин, вони можуть проповідуватися на більш високому або більш низькому рівні.

130

УЧЕНЬ. Учителю, чому люди противляться виконанню Божих законів та заповідей?

УЧИТЕЛЬ. Жива істота складається з трьох частин: тіла або земного пороху, нетлінної душі та божественного безсмертного духа. Для тих, хто перебуває на низькому духовному, тобто моральному рівні, забаганки недосконалого фізичного тіла завжди на першому місці. А дотримання Вищих законів вимагає самообмеження та особистої відповідальності за свої вчинки.

131

УЧЕНЬ. Учителю, невіруючих стає дедалі більше і більше, здається, що вони розмножуються, як та сарана?

УЧИТЕЛЬ. В усьому є своя міра і своя межа.

132

УЧЕНЬ. Не розумію, чому Господь не зійде, щоб відразу знищити усіх демонів?

УЧИТЕЛЬ. Всевишньому Господу не обов’язково сходити Самому, щоб знищити невіруючих. Господь має багато помічників, таких як напівбоги Вогню, Землі, Повітря, Води та Ефіру, які цілком можуть справитися зі знищенням демонів. Але усьому - свій час.

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі