Блоги → Перегляд

Ліберали хочуть розпродати українську землю

П'ятниця, 18:25, 26.03.10

Рейтинг
17 4
Переглядів
1536

0
0
У цій статті згадуються

15_01_2008_0562332001200427299_ian_cameron-web.jpg

Комуноліберали вже розпродали все, що тільки можна і готові продати останнє – українську землю.

Янукович заявив, що готовий відмінити мараторій на продаж землі, який був нещодавно продовжений до 2012 року. Він це аргументував тим, що таким чином будуть залучені інвестори. Для залатання фінансових дір новий уряд та Президент готові на все. Звісно, вони не готові до втрати грошей у власних гаманцях. У випадку, якщо земля буде продаватися, то вона опиниться переважно у руках іноземців, а уряд буде задоволений “відкатами”. Село буде знищено. Україну куплять зовсім.

sna.in.ua/?p=1595

Коментарі

А що ж!
Головне залатати діри у фінансах і підняти економіку,"бо з нею ж Тимошенко такого наробила",а яким чином то все буде робитись - насрати!
Україну куплять? Нічого...все прекрасно...пливемо у "світле економічно-розвинене майбутнє"!!
http://www.youtube.com/watch?v=nhQAuiMlijM
нас готують до цього впринципі, якраз в 2012 до нас хлине купа колонізаторів з заходу і якраз в 2012 вони накуплять землі
Wasil UA 21:30
0
аналіз та логіка кажуть, що якщо буде і наділі земля, НІЧИЯ- ніякої щасливої України НЕБУДЕ. Як це змінити, вже друга задача над якою треба думати.
+1

швидше треба думати!!! що тут думати, треба діяти
+4

треба збирати на зброю і чим більше тим краще, наша зброя наша свобода
+1

Правильно!!!
andrik 746 21:37
+1
не можна скасовувати мораторій, поки не буде підведено відповідну законодавчу базу під продаж землі, яке б захистила власників від "скуповування за бесцінь". тільки проблемка: чи матимемо ми коли-небуть таку базу??
Я на це згідний...Але єдиним покупцем по Конституції має бути тільки Громадян України без подвіного громадянства.
+2

Офіційно подвійне громадянство заборонене, але не прописана процедура вилучення українського паспорта при отриманні іншого громадянства, тому деякі люди, окрім українського, мають ще й паспорти сусідніх нам держав - Румунії, Росії, Польщі... Говорячи про владні кола - то більшість з них окрім українського паспорта (частіше за все підробленого) мають ще й документи громадян Ізраїлю чи США.
Михаил .   00:37
0

Наличие у Игоря Коломойского израильского гражданства не создаст для него проблем в Украине. "У нас 90 процентов еврейских олигархов имеют израильское гражданство", - отметил Зисельс. По его мнению, выдвижение Коломойского в еврейские лидеры не имеет политической подоплёки.
http://izrus.co.il/diasporaIL/article/2008-10-14/2266.html
0

Треба дивитися не на паспорт, а на морду.
+4
Скупили вже майже все можливе - лишилось ще землі поскуповувати. Вже тепер сільські землі орендують досить великі латифундисти, а селяни за свої здані в оренду паї мають мізер.
Єдиний вихід з цієї халепи - повне переустаткування нашої держави! Хотілося б не розмов, а конкретики.
це катастрофа!! велика лажа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! скільки ще народ буде терпіти цікаво?
+2
Продажа земли,ющенковские аукционы-это закабаления рабов,граждан Украины,независимо от их национальности.Земля-это последнеее достояние граждан Украины.Скупят слуги сатаны,богоизбранный народ-пичуки,коломойские,цви гирши(боголюбовы)..и пр.хазары.
Янукович либерал?В каком месте?
+4

"В месте" офіційної ідеології його партї.
0

Б'ємось об заклад що Ви брешете?
Михаил .   00:01
+2

Спорим,что Янукович - либерал?Спорим!
0

Соціал Nаціоналіст 21:47 +1
"В месте" офіційної ідеології його партї.

Питання про офіційну ідеологію партії.Янукович чистої води консерватор.
0

та й партія не блищить ліберальними ініціативами.
Щодо продажу землі-якщо підійти системно до цього питання,то від цього зиск можна отримати чималий
Михаил .   00:16
+2

Скупать будут те,кто будет платить фантиками,зелеными бумажками,которые не имеют НИКАКОЙ ценности,а взамен за эту бумагу будут отдавать ЧЕРНОЗЁМ,жирную,плодородную землю!Потому доход будет ровно на столько,сколько стоит на вес вся эта макулатура.
+1

Консерватизмом від нього лише "попахує". Насправді ж - чистої води ліберал, просто зорієнтований на Росію.

Тааак, чималий, баригам у кишеню. А селянам, як завжди, залишаться копійки - недоїдки з барського столу.
0

ну,шановні націоналісти,відкладайте прапори в сторону та сідайте за посібники із правознавства і готуйтесь до судів,якщо будуть порушувати закон.Доведіть системність свого мислення
Михаил .   00:26
+1

Бесполезно Александр,мужик только тогда чешется,когда гром гремит....))))
0

Зиск можна отримати,якщо підійти з розумом до цього питання.Цей пункт зачепляє і кредитування (умови,%,розміри тощо) до податків.
питання у другому-чи підуть на системну діяльність нащі законотворці
0

Ну,у нас же тут розумні націоналісти.Прийнанні думають що вони розумні.Нехай доведуть.
Михаил .   00:33
+1

Землю нельзя продавать!Продали,прихватизировали промышленность-результат мы видим каждый день.Заберут землю-нам всем предложат убраться куда угодно,желательно подальше..."Я как хозяин дома-государства имею право на пресечение попыток прописания правил жизни в моем доме-государстве арендаторами которые пришли жить ко мне домой."Потом это будет уже вообще невозможно- Вы сразу станете рабом только за то,что живете на чужой земле и как хозяин он будет взымать ровно столько-сколько хочет и лозинских будет как дерьма в унитазе,а мы станем дичью....
+1

Читайте уважно,нехай панови доведуть свою профпригодінсть у сфері ворушіння мізками.Якщо панство продовжить махати флагами то даю слово що сам включусб в процес захисту прав та інтересів.Мої юристи вже точуть зуби і кігті
Михаил .   00:53
0

Почему бы Вам,как гражданину Украины и не стать тем же националистом-украинским националистом,который будет ,как гражданин Украины отстаивать интересы Украины и украинского народа?Вы же гражданин Украины?Значит -украинец.
0

Я патріот а не націоналіст.Це трошки різні речі.
на разі я окрім заяви та звинувачення нічого не бачу.Я чекаю ДОКУМЕНТІВ,АЛГОРТИМУ та СИСТЕМИ.
Михаил .   01:09
0

Ашер Гинцберг-это основоположник вообще полной идеи национализма,её он сформулировал в идеи еврейского национализма.Взял он за основу иудаизм.От трудов Гинцберга родились и украинский,и немецкий и пр. национализмы...Потому будем исходить из канонического учения национализма,не стоит выдумывать колесо.Патриотизм заканчивается отказом от приобретения товаров не произведенных в Украине,а отстаивание интересов народа,государства-это уже национализм и ксенофобия( по трактовке тех же евреев,но если это не относится к Израилю и евреям)
+1

Олександр Верголяс
Чого ви чекаєте? З моря погоди? Чи коли вас гнатимуть з України, як описав пан Мои Боги рабом меня не назовут?! Цього чекаєте? Так недовго лишилось - будете далі ставити палки в колеса будь-якому руху опору нинішній системі - тим скоріше це і настане. На власній шкурі відчуєте, що означає жити на приватизованій землі, коли ви або хтось з ваших близьких станете жертвами якого-небудь нео-феодала. Всі дружно заживете на "пташиних" правах.

ооо так, ви патріот... еталон(!!!) патріота! патріотизм - це в першу чергу ідеалізм, коли своє понад усе, яким би воно не було. а ви - матеріаліст-меркантиліст, котрий у всьму бачить лише матеріальну вигоду - і в ііміграції, і в продажі землі, і в продажі тютюну та алкоголю. може давайте ще відстоювати узаконення вільного продажу героїну та торгівлю людьми, це ж величезні гроші!!!
+1

2Мои Боги
Для мене патріотизм-Держава понад усе.Починаючі з тих же самих товарів,закінчуючі мисленням та діями на благо Держави
2.СН
Я не бачу конкретики від Вас окрім бла-бла-бла.Я чекаю від можновладців документів які внормують цей процес.

Мои Боги.от Вам якскравий приклад того,що націоналісти не здатні відкласти прапори і включити мізки
Михаил .   01:23
+1

СН один на сайте,но он представляет организацию,они и делают маленькое,но дело.Это я один в поле,да Таливий,да с пяток добрых молодых ребят здесь на сайте,каждый как может и чем может,будет надо и оружие в руки возьмем,но не за имущество януковичей,ющенко,тимошенко и тех,кто их кормит с руки,а за тех,с кем я рядом живу и с кем в одном магазине хлеб покупаю...
+1

Я вас розчарую - "держава понад усе" це один з 3 постулатів фашизму))) і ви в нас виходить фашист, пане Олександр! :)

І перед тим як починати критикувати когось, навчіться принаймні читати, а саме - 1 речення 2 абзацу. Про що йде мова в цьому блозі?
+1

Мои Боги рабом меня не назовут
ми аж ніяк не маленьке діло робим... цей блог - крапля в морі. за зброю хвататися чуть що всі гаразді, а от про те що потрібно постійно вишколюватись, аби воювати ефективно, чомусь багато хто забуває.
Михаил .   01:26
-1

Олександр Верголяс 23:17
То,что Вы описали-это и есть оголтелый националимз!Ну без 5 минут фашизм)))А Вы пишете либерализм.Вы же покупаете украинское мороженное летом,а не польское,это не идет в разрез с законом,но с моралью идет.Вы же не покупая польское-брезгуете товаром дружественной нам державы.)))
Михаил .   01:30
-1

Соціал Nаціоналіст 23:26
В масштабах Украины-маленькое,ну мне так видеться.Я же хоть и взрослый,но хочу сегодня и всё)))Не судите строго.
+2

Ну то прошу долучатись, в нас схожі погляди, і скоріш за все спільна мета.
Михаил .   01:47
+1

Не вопрос,но если в партии есть иудеи-я не смогу работать.Я не жыдоед,но я знаю,что эти предают и продают быстрее,чем успеваешь опомниться.Евреи умны на зло,а добра делать не умеют.
+1

Дивно якось чути припущення, що в українській Nаціоналістичній організації, часто іменуємою праворадикальною, можуть бути євреї)))
Михаил .   02:01
0

Ничего удивительного!Они развалили Рух,КУН,их валом ВОС,я уже умалчиваю за менее радикальные партии.
+1

Ці всі організації мають 1 спільну рису - поступову лібералізацію і демократизацію ідеології, з часом...
+2
Либерализм Януковича в том,что приняв от воровки Тимошенко державу Украина,он закрыл глаза на то,что она загнала в долг государство кредитами МВФ и т.д.Либерализм в том,что простил всё,что творила эта хабадская наемница...
0

Ммм,це не лібералізм.Це безвопідальінсть.Це абсолютно різні речі.
Михаил .   00:29
+2

А Вы попробуйте это Януковичу сказать.....Он скажет,что это не демократично.....не толерантно...."Толерантность в первую очередь это своеобразный пакт о ненападении.Ты не трогаешь меня я не трогаю тебя."Я так,из нашего личного общения.....
0

Якшо я не помиляюсь то нас чекає міжнародний аудит.Після нього побачим які будуть настпуні кроки нової влади.
І якщо будуть зафіксовані порушення (а вони будуть) тоді Янукович ЗОБОВЯЗАНИЙ БУДЕ включати силовиків.Якщо не включить-така доля.Готуємось до місцевих виборів щоб пообривати їх мацяльця знизу
0

З іншого боку,ніхто не забороняв позиватись від громадян на підставі інформації,що оголосят аудитори.
Михаил .   00:46
+1

Вот Вы проявляли недовольство Олексою,а он же точно Вам показал,что все эти выборы и перевыборы-это еврейская рулетка,в которой всегда будет выигрывать казино....
“Широкие массы народа состоят не из профессоров и не из дипломатов. Народные массы обладают лишь очень небольшим количеством абстрактных знаний. Для них всё решает область чувства. Положительное или отрицательное отношение народной массы к тому или другому явлению определяется больше всего эмоциями, а не логикой.

Масса восприимчива, прежде всего, к выражению силы. Ей нужно сказать ДА или НЕТ, иного она не понимает. Но именно потому, что масса управляется чувством, её трудно поколебать. Поколебать веру труднее, чем поколебать знание; любовь более прочна, нежели уважение; чувство ненависти прочнее, чем простое нерасположение. Движущая сила самых могучих переворотов на земле всегда заключалась в фанатизме масс, порой доходившим до истерии, но никогда эта движущая сила не заключалась в каких-либо научных идеях, внезапно овладевших массами…

Восприимчивость масс — очень ограниченна, понимание — незначительно, зато забывчивость велика . …Только того, кто будет повторять тысячи раз простейшие понятия, масса захочет запомнить. … Если уж врать, то врать беззастенчиво; крупной лжи поверят скорее, чем мелкой… Люди и сами иногда лгут в мелочах, но чересчур большой лжи они стыдятся. Потому им не придет в голову, что их так нагло обманывают”.
Адольф Гитлер.
Вот как точно один из великих ораторов описал то,что будет на местных выборах.
+1

Побачим,якщо скласти лапки та лаяти євреїв то повірте,нічого не зміниться.Треба діяти.
Михаил .   01:04
+1

Не спорю,что надо что-то делать,но лаять на жыдов тоже надо,надо давать им понять.что еврейская тема-больше не табу,а они не любят,когда их,слуг сатаны вытаскивают на свет,потому и противятся.
+1

Як така тема не табу,тільки одна справа витягати всіх демонів на світло і підкріплювати все документами та фактами.А коли пишуть що у всьому винні євреї,при цьому забуваючі що самі віддали вожжі,ніхто не примушував.
+1

о,якісь інтелектуал побіг з мінусами
Михаил .   01:14
0

Ну" интеллектуал" побегает и больше раза не тыцнет...Я поправлю,тоже разово)))).
А на вопос,почему отдали вожжи-то ответ я постарался изложить в блоге:http://politiko.com.ua/blogpost26660
+1

Адольф Гітлер та його команда взагалі мали дуже чудові праці з соціології... Саме так воно все і відбувається зараз, на будь-яких виборах. Як, знову ж таки, правильно висловився пан Мои Боги рабом меня не назовут, що вибори це рулетка в яку завжди виграє казино, себто той хто ці вибори і організовує (нехай не прямо, а опосередковано - через якусь підставну політичну силу з іншим кольором символіки, яка продовжить курс попередньої, з мінімальними відхиленнями).
+1

Читав
Факт є фактом,віддали вожжі,необхідно повертати їх собі назад.
Через ті ж самі вибори.Спершу місеві далі всеукраїнськи.Тільки треба це робити методично та системно.
+1

Ви не гірше мене знаєте, що потрібно зараз, аби йти на вибори.
+2

3% бар'єр пройти не так важко як здається
Михаил .   01:38
0

Алесандр,только с помощью больших денег можно преодолеть 3%, дальше казино!
+1

Згоден.
Михаил .   01:40
+1

Олександр Верголяс 23:30
Вы невнимательно читали поповский блог.Там разве написано,что хазары и иудохристиане пришли к власти при помощи выборов?И вы думаете,что они отдадут без драки вожжи?Разве татаро-монгол выгнали при помощи перевыборов?
+1

На рівні місцевих рад пройти ще реально, бодай якось, а далі починається казино, - вже на рівні тих самих місцевих рад, коли політична сила намагатиметься зайняти чільну роль.
+2

Більше нічого не буду говорити.Нехай поки це буде моєю маленькою таємницею ;-)
+1

А щодо всеукарїнських виборів,то це питання до ефективності команди,яка тягне політичну силу в парламент.І не тільки серед політтехнологів а й серед політичних особистостей і серед простих прихильників цієї сили.Ефективність-головний принцип
+1

Не все так просто... зараз така епоха, що першоосновою всього є капітал, - і ефективності команди, і політтехнологів, і прихильників. Розмір цього прямопропорційний об"ємам капіталу.
+1

ну,вибачте,гроші треба завжди.Питання у раціональності їх використання.
А щодо ефективності та розміру капіталу-це не обовязково.
Всім добраніч
+3

Націоналісти іудеїв не лають, а викривають очі приспаному українству на суть проблеми - фактична влада в Україні належить їм. За їх світоглядним, концептуальним приписом розроблявся Основний Закон України, який і приблизно не можна назвати українським за своїм духом.
Ось ви, пане Верголясе, візьмете в руки карти, якщо будете знати, що з вами за гральним столом "катали", які до того ж по ходу гри будуть змінювати її правила на власну користь? Гадаю, що ні. То, якого біса ви пропонуєте нам "грати" з ними в їхню гру, та ще й за їх правилами?
Єдине, що нам треба, і з цим я з вами погоджуюсь, згорнути до певного часу свої прапори й організувати свій власний "МОЗКОВИЙ ШТУРМ", і винести згодом на загальнонаціональне обговорення вже власний проект Конституції України - справді національний і соціально справедливий за своїм змістом. При тих обставинах, що функції і сценариста, і режисера виконували б виключно ми самі - КОРІННИЙ НАРОД УКРАЇНИ.
Саме переустаткування власної держави стоїть у нас на порядку денному! І це є доконаним фактом.
Продажа земли = смерть Украины, рождение новой Хазарии.
Треба вимагати усією країною власний відсоток
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі